Adresse:
Hjortneskaia – Filipstadveien 25, 0250 Oslo
Oppmøte og registrering:
Klokken 10.00 - tirsdag 21. oktober
Boardingkort hentes i skranken i 1. etasje på Hjortneskaia
Registrering til konferansen er i 2. etasje på Hjortneskaia
Ombordstigning på båten:
Klokken 10.30
Siste tidspunkt for innsjekk på båten er kl. 13.00
Innsjekk lugarer:
Fra klokken 13.30
Inntil dette settes bagasjen i Casino - På dekk 6
Retur:
Ankomst Oslo torsdag 23. oktober ca. kl. 10.00
Alle reisende MÅ medbringe gyldig pass eller nasjonalt ID kort.
Vi ber alle reisende om at legitimasjon, reiseforsikring og andre dokumenter sjekkes i god tid før avreise.
Les mer på Color Line sine hjemmesider
På Color Magic kan trådløst nettverk benyttes på hele skipet. Internett er inkludert i prisen.
Kode hentes ut på konferansesenteret på Dekk 12
Bookes når du melder deg på konferansen.
Ønsker du å etterbestille parkering? Kontakt kenneth.arnesen@daiv.no
Parkeringshuset åpner opp kl. 10.30 - onsdag 11. september.
Color Line må først tømme parkeringshuset for gjester som har vært om bord på Color Line, det kan derfor bli noen forsinkelser.
HC-Parkering:
Passasjerer med gyldig handikapbevis kan parkere på anviste plasser på platået.
Les mer om avbestillingsbeskyttelsen til Color Line her
Dersom du blir syk, og blir forhindret i å delta på konferansen, må du fremlegge legeattest for å ikke bli fakturert for konferansen.
Legeattest må være oss i hende innen 5 dager etter avbestilling er sendt til kenneth.arnesen@daiv.no
Vi oppfordrer alle deltakere til å sørge for å ha gyldig reiseforsikring.
Påmeldingen er bindende.
Vi tar forbehold om endringer i programmet som skyldes forbehold utenfor vår kontroll, for eksempel sykdom.
Betalte plasser kan benyttes av andre dersom det blir gitt beskjed om innen 01.10.25.
Avbestillingsbetingelser:
Ved avbestilling før 01.07.25 belastes 0% av deltakeravgiften.
Ved avbestilling etter 01.07.25 faktureres 100% av deltakeravgiften.
Avbestillingsbeskyttelse:
Les mer om avbestillingsbeskyttelsen til Color Line her
Dersom du blir syk, og blir forhindret i å delta på konferansen, må du fremlegge legeattest for å ikke bli fakturert for konferansen.
Legeattest må være oss i hende innen 5 dager etter avbestilling er sendt til kenneth.arnesen@daiv.no
Vi oppfordrer alle deltakere til å sørge for å ha gyldig reiseforsikring.
Som deltaker vil ditt navn, stilling og firma bli delt med utstillerne på konferansen.
NB! Faktura blir tilsendt i forkant av konferansen.
MVA tilkommer alle priser.
Er du leverandør må du melde deg på som utstiller med stand.
Har du spørsmål?
Kontakt kenneth.arnesen@daiv.no
Copyright © 2024 Driftsassistansen i Viken. All rights reserved.